مشارکت والدین با مربیان مدرسه، هم افزایی مثبتی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان ایجاد می کند

کرمانشاه (پانا)-معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هرسین در جلسه انتخابات نمایندگان انجمن اولیا این شهرستان گفت مشارکت والدین با مربیان مدرسه، هم افزایی مثبتی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان ایجاد می کند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت والدین با مربیان مدرسه، هم افزایی مثبتی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان ایجاد می کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان هرسین، جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان میان روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

غلامرضا ویسی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم به حضار و تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر اهمیت فعال بودن و همکاری والدین با آموزش و پرورش تاکید کرد و خواستار ارتقای سطح همکاری والدین با مسئولین مدارس شد.

محمد نادری مسئول واحد انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش نیز ضمن تشکر از حضور والدین در جلسه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، انجمن اولیا و مربیان را رکنی اساسی در آموزش و پرورش دانست و افزود: در سیستم آموزش و پرورش بر اهمیت نقش والدین دانش آموزان هم در پیشبرد اهداف آموزشی و هم برنامه های پرورشی تاکید بسیار زیادی شده است.

نادری در ادامه ضمن تبیین قوانین و مقررات مربوط به حضور والدین در شورای آموزش و پرورش و شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان یکی از عالی ترین و حساس ترین ارکان آموزش و پرورش در نظام آموزشی و پرورشی کشور پیش بینی شده است تا با حضور مسئولین، نمایندگان مدیران و نمایندگان انجمن اولیا به بررسی مشکلات و معضلات و ارایه راهکارهای عملیاتی برای حل آنها بپردازد.

وی افزود: شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان نیز شورایی مشابه است با این وصف که در آن بر موضوعات تربیتی، مشاوره ای و خانواده تاکید بیشتری می شود.

در پایان، والدین حاضر در جلسه که از سوی انجمن اولیا و مربیان مدارس معرفی شده بودند، افراد مورد نظر خود را از میان حاضرین انتخاب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار