ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی و اصلی پایتخت

تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی و اصلی پایتخت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه سیزدهم دی ماه 1399 اظهار کرد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای بار ترافیکی صبحگاهی هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز دارای حجم ترافیک صبحگاهی هستند.

وی گفت: همچنین بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار