در جلسه شورای آموزش و پرورش نیشابور عنوان شد:

دو مدرسه به نام های سردار قاجاریان و سردار سلیمانی نامگذاری می شود

نیشابور (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای آموزش و پرورش از نامگذاری دو مدرسه به نام های سرداران شهید شوشتری و قاجاریان در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دو مدرسه به نام های سردار قاجاریان و سردار سلیمانی نامگذاری می شود

علیرضا کلیدری گفت: تغیبر نام دبیرستان شاهد آل یاسین به نام سردار شهید قاجاریان و دبیرستان شاهد قدسیان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است که مجوزات لازم در این زمینه صادرخواهد شد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی و هفته توجه دانش آموزان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط ناپایدار کرونایی متاسفانه وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز ناپایدار بوده و این موضوع کار را برای مدیران و معاونت های آموزش بسیار سخت کرده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: میانگین ترک تحصیلی در نیشابور در دوره اول متوسطه 2 و 2 دهم درصد که در پوشش تحصیلی، نیشابور رتبه سوم استان را کرده است. در متوسطه دوم میزان پوشش تحصیلی 98 و60 بوده و در فنی و کاردانش نیز میانگین بازمانده از تحصیل 5و2 دهم درصد است.

وی گفت: بازماندگان از تحصیل در دوره ابتدایی به ویژه در پایه اول تحصیلی در سال حاری بسیار جدی بوده است که در مجموع 778 نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در همه پایه های ابتدایی شناسایی شده است. با تلاش های انجام شده و کارستادی تعداد 188 نفر از دانش آموزان شناسایی به آموزش بازگردانده شده و مجموعا 458 نفر بازمانده از تحصیل باقی مانده که دلایلی مانند ممانعت خانواده ها به دلیل بیماری کرونا، معلولیت، فوتی و ... مانع از بازگردانده شدن آنان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار