اجرای طرح هدایت در مدارس گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت این طرح در جهت مشارکت خیران و سایر اقشار جامعه برای تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان نیازمند و ارتقای عدالت آموزشی در دوران کرونایی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح هدایت در مدارس گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان محمد رحمتی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش و مسئولیت آموزش و پرورش در حصول اطمینان از تدوام عدالت آموزشی در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: شیوع کرونا ابعاد مختلف زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده است که بحران اقتصادی و درآمدی خانواده ها از مهم ترین و مشهودترین آنهاست.

وی به تأثیر کاهش درآمدهای خانواده ها بر دستیابی آنها به ابزارها و وسایل آموزشی به ویژه در این ایام اشاره کرد و گفت: از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش در این شرایط طراحی پلتفرم شاد بود که سرعت بهبود امکانات و ابزارهای آن چشمگیر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: محروم ماندن تعداد قابل توجهی از دانش آموزان از تبلت و گوشی های هوشمند سبب شده تا به دنبال سایر روش ها در آموزش غیر حضوری باشیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: طرح هدایت ( هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس، مدرسه) در سطح ملی اجرا خواهد شد که در این راستا با بسیج همه امکانات درون و برون سازمانی و مشارکت خیرین و طراحی پویش های مناسب همه ظرفیت های ممکن را برای جذب مشارکت و کمک های دولتی و مردمی در جهت تأمین ابزارهای کمک آموزشی هوشمند برای دانش آموزان را به کار می گیریم.

مازیار صفرپناه رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان و دبیر طرح هدایت در استان گیلان نیز در گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تشکیل ستاد در سطح استان، شهرستانها و مناطق ارائه کرد و بر همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر همه مسئولان برای استفاده از ظرفیت بالای خیران و مردم نیک اندیش برای محرومیت زدایی از دانش آموزان استان تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار