بخشدار چهاردانگه:

لزوم همکاری سایر ارگان‌ها و ادارات در امر سوادآموزی با آموزش و پرورش

چهاردانگه(پانا)- بخشدار چهاردانگه بر لزوم تعامل و همکاری در جهت افزایش نرخ سوادآموزی در منطقه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همکاری سایر ارگان‌ها و ادارات در امر سوادآموزی با آموزش و پرورش

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در این مراسم حیدری، بخشدار چهاردانگه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه‌ سوادآموزی اظهار کرد: از آغاز انقلاب اسلامی در حوزه‌ نهضت سوادآموزی تا کنون خدمات شایسته و ارزنده‌ای در جهت ریشه‌کن شدن بی‌سوادی صورت گرفته است.
او همچنین با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری در جهت افزایش نرخ سوادآموزی در منطقه گفت: سایر ارگان‌ها و ادارات بخش نیز در امر سوادآموزی با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: تلاش‌ های ارزنده‌ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه نهضت سوادآموزی صورت گرفت بسیار قابل‌توجه بود و امیدواریم این امر تکرار شود.
در این مراسم از آموزش‌دهندگان سوادآموزی، سوادآموزان برگزیده مسابقه انشاءنویسی پرسش مهر ریاست‌ جمهوری سال ۱۳۹۹، مدیران فعال در حوزه‌ی سوادآموزی و عوامل اجرایی امتحانات با اهداء لوح تقدیر شد.
در این جلسه مسعودپوری رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گزارشی از روند ثبت نام سوادآموزان، برگزاری کلاس‌های سوادآموزی در دوران کرونا و مسابقه انشاءنویسی پرسش مهر ریاست جمهوری ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار