رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

هفتصد برنامه در هفته بصیرت اجرایی می‌شود

بجنورد (پانا ) -رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته بصیرت که از نهم تا نوزدهم دی‌ماه ادامه دارد، هفتصد برنامه در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هفتصد برنامه در هفته بصیرت اجرایی می‌شود

به گزارش پانا ،حجت الاسلام «محمدعلی سالاری» ظهر امروز دوشنبه (۸ دی‌ماه) در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: از نهم تا نوزدهم دی‌ماه هفته بصیرت نامگذاری شده و به همین مناسبت هفتصد برنامه در هفت شهرستان استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در سیزدهم دی‌ماه سردار دل‌ها را از دست دادیم، عنوان کرد: مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در تاریخ عراق بی‌سابقه بود و‌ در ایران هم بعد از مراسم امام راحل انقلاب با حضور میلیونی مردم مواجه شد تا جایی که مقام معظم رهبری از آن با عنوان ایام الله نام بردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: در پاسخ به این اقدام نقطه استراتژیک آمریکا مورد هدف ایران قرار گرفت، جایی که بسیار برای آمریکا حائز اهمیت بود و این فقط یک سیلی کوچک بود و آمریکا باید منتظر انتقامی سخت‌تر باشد.

وی در ادامه به تحریم‌هایی که بعد از انتخابات ۸۸ بر مردم ایران تحمیل شد اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها خسارات وحشتناکی به مردم ایران تحمیل و اقتصاد ایران را فلج کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کشور بیشتر مربوط به ضعف مدیریتی است، تأکید کرد: اغلب مدیران امروز پیش از این سابقه مدیریتی داشتند و از مقامات ارشد بودند و بهتر باید بتوانند مشکلات مملکت را مدیریت کنند.

حجت الاسلام سالاری به برنامه های هفته بصیرت استان اشاره کرد و گفت: برنامه محوری در نهم و سیزدهم در استان برگزار خواهد شد ولی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم ازدحام مردم، فعلأ از ذکر مکان دقیق خودداری می‌شود.

ه گفته وی ۱۰ دی‌ماه و ۱۱ دی‌ماه اسفراین، ۱۴ دی‌ماه گرمه، ۱۵ دی‌ماه فاروج و ۱۶ دی‌ماه جاجرم و ۱۸ دی‌ماه شیروان برنامه‌های محوری خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، نذر خون، اعزام اکیپ های جهادی، برگزاری نمایشگاه عکس در بجنورد، رونمایی کتاب با عنوان سردار قلب‌ها را از جمله برنامه های عمومی دانست که به مناسبت دهه بصیرت در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار