معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

سه مرکز دارالقرآن در شهرستان های مریوان، سروآبا د و سقز افتتاح و راه اندازی شد

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از افتتاح و راه اندازی مراکز دارالقرآن نور شهرستان مریوان، حضرت رسول اکرم(ص) سروآباد و امام خمینی(ره) سقز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سه مرکز دارالقرآن در شهرستان های مریوان، سروآبا د و سقز افتتاح و راه اندازی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، در نکوداشت هفته قرآن، عترت و نماز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، مدیران آموزش و پرورش و امامان جمعه شهرستان ها سه مرکز دارالقرآن نور شهرستان مریوان، حضرت رسول اکرم(ص) سروآباد و امام خمینی(ره) سقز افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در حاشیه افتتاح مراکز قرآنی گفت: تاسیس و راه اندازی دارالقرآن ها در آموزش و پرورش با رویکرد تعمیق و توسعه فرهنگ غنی سازی قرآن کریم و زمینه ساز شکوفایی و رشد استعدادهای قرآن دانش آموزان و مصونیت بخش جوانان و نوجوانان در برابر تهاجم فرهنگی غرب است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۷۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در حفظ جز سی ام قرآن کریم شرکت کرده اند، گفت: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن بیش از ۱۱۰ هزار نفر از دانش آموزان استان شرکت داشته اند .

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به کسب سه رتبه کشوری شامل رتبه اول، دوم و چهارم مسابقات قران،نماز و عترت در سال تحصیلی گذشته گفت : این موفقیت درخشان نوید بخش آینده درخشان برای استان کردستان است و امیدواریم در سال تحصیلی جاری شاهد موفقیت های بیشتر و بهتری باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار