معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

پرداخت ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی

زاهدان (پانا) - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و جاده‌ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد ۶۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات امسال به رانندگان سواری، اتوبوسی و مینی بوس برون شهری و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای آسیب دیده از کرونا این استان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار کرد: با توجه به ضرر رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های آسیب دیده( به ازای هر نفر شاغل) و ۶۰ میلیون ریال برای رانندگان بیمه شده در این بخش در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا ۱۳ شرکت بخش حمل و نقل عمومی و ۲ هزار و ۵۳۰ راننده سیستان و بلوچستان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به یکهزار و ۹۱ راننده فعال این بخش ۶۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی ۱۵ نفر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به منظور راحت‌تر شدن دریافت این تسهیلات مصوب شده که تنها تضمین درخواست شده از رانندگان از سوی بانک‌های عامل چک یا سفته باشد، ادامه داد: پرداخت تسهیلات به سایر فعلان این بخش توسط بانک‌های عامل همچنان تداوم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار