برگزاری نخستین دوره آموزشی آتش‌نشان داوطلب در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - طرح آنش‌نشان داوطلب درراستای آموزش همگانی، افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسائل ایمنی و بکارگیری و همکاری آتش‌نشانان داوطلب با سازمان در مواقع بحرانی در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین دوره آموزشی آتش‌نشان داوطلب در اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر،قاسم محمدی مسئول امور آموزش و آمادگی عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهردر رابطه بابرگزاری دوره آموزشی آتش‌نشان داوطلب اظهار کرد: به اهتمام امور آموزش و آمادگی عملیات و مساعدت و حمایت همه جانبه رئیس سازمان، نخستین دوره آموزش آتش نشان داوطلب از اواخر آذز 99 در مرکز آموزش ایستگاه شماره شش سازمان در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

او درادامه بیان کرد: این آموزش‌ها در راستای آموزش همگانی، افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسائل ایمنی و به‌کارگیری و همکاری آتش‌نشانان داوطلب با سازمان درمواقع بحرانی پس از طی دوره‌های آموزشی مرتبط در حیطه عملیاتی و آموزشی در حال اجرا است.

محمدی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر در نظر دارد این دوره‌هارا با جدیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا نموده و از حداکثر ظرفیت عمومی در راستای اجرای هدفمند طرح آتش‌نشان داوطلب استفاده نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار