بستری شدن ۴۵ بیمار جدید دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد طی شبانه‌روز گذشته ۴۵ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بستری شدن ۴۵ بیمار جدید دراستان اردبیل

به گزارش روابط عمومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

او افزود: از ۴۵ بیمار بستری شده جدید، ۳۱ نفر از اردبیل، ۵ نفر از پارس‌آباد، ۶ نفر از مشگین‌شهر، یک نفر از گرمی، یک نفر از بیله‌سوار و یک نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: همچنین ۵۲ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۲۹۹ نفر است که از این تعداد ۷۴ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار، خلخال، مشگین‌شهر و نیر نارنجی بوده و شهرستان‌های نمین، کوثر، گرمی، اصلاندوز و سرعین در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار