22 انجمن در چابهار در زمینه تولید محتوای آموزشی مدارس فعالیت دارند

زاهدان (پانا) - رییس کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر چابهار اعلام کرد 22 انجمن فعال در این کانون از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در زمینه تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان فعالیت داشتند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
22  انجمن در چابهار در زمینه تولید محتوای آموزشی مدارس فعالیت دارند

مهدی عامری در بیستمین نشست تخصصی بررسی روند تولید محتوا و ارسال آن در بستر شبکه شاد اظهار کرد: امیدواریم به زودی بتوانیم استودیو تولید محتوا را با امکانات موجود راه اندازی کنیمتا تولید محتوای آموزشی در شرایط استاندارد ضبط فیلم و صدا انجام شود.

وی به نقش ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و اسلامی اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک طرح تحول یاریگران کانون (تیک) را اجرا خواهیم کرد که در این طرح معاونان یک مدرسه در برنامه های کانون شرکت و آموزش های اولیه و استاندار برای تهیه محتوای آموزشی در قالب کلیپ، موشن‌گرافی، خبر و ... را فرا خواهند گرفت.

رییس کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر چابهار ادامه داد: افراد شرکت کننده در این طرح آنچه را از طریق آموزش های مجازی و حضوری فرا گرفته اند به همکاران مدارسی که در همسایگی و نزدیکی مدرسه خود دارند، آموزش خواهند داد.

عامری افزود: امیدواریم که با همکاری مدارس بتوانیم فعالیت 22 انجمن را بیشتر کنیم چرا که هر چه فعالیت انجمن‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری بیشتر باشد دانش آموزانی پویا، مطالبه گر و اجتماعی بیشتری در جامعه خواهیم داشت.

عبدالقادر شیخ زاده مدرس خبرگزاری پانا در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار کرد: براساس بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» تربیت دانش آموزان خبرنگار در دستور کار سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا قرار گرفته است.

وی افزود: مدیران و معاونان پرورشی مدارس چابهار می‌بایست اسامی دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری را اعلام کنند تا این دانش آموزان از برنامه های آموزشی خبرگزاری پانا بهره مند شوند.

شیخ زاده تصریح کرد: براساس این بسته تحولی قرار است در سال 1404 هر مدرسه یک خبرنگار داشته باشد، این امر زمانی محقق خواهد شد که همکاران فرهنگی در مدارس نسبت به شناسایی دانش آموزان بااستعداد و علاقه مندان به حرفه خبرنگاری اقدام کرده و آنان را معرفی کنند.

گفتنی است در این نشست مدیران و معاونان مدارس کشتیرانی 7، دانشوران، تربیت، کشتیرانی ۸، موج و مرجان، نوآوران و دبستان فرهنگیان پسرانه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار