آغاز سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن چهاردانگه دربستر شبکه آموزشی دانش آموزان شاد

چهاردانگه(پانا)- معاونت‌پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه از آغاز سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دربستر شبکه آموزشی دانش آموزان شاد در آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن چهاردانگه دربستر شبکه آموزشی دانش آموزان شاد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، سی‌‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت از تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹در کلیه مدارس با شرکت دانش‌آموزان علاقمند آغاز شد‌.
مزیدلو معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش چهاردانگه بااعلام این خبر بیان کرد: این مسابقات طبق جدول زمانبندی ارسالی به مدارس تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت و دانش‌آموزان دوره ابتدایی در سه رشته(حفظ عمومی و ویژه، قرائت تقلیدی واحکام)، دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه دختران در7 رشته(حفظ عمومی و ویژه، قرائت ترتیل و تحقیق، احکام، نهج‌البلاغه، تفسیر، صحیفه سجادیه ، انشای نماز ) و دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه پسران در 9 رشته (حفظ عمومی و ویژه ، قرائت ترتیل و تحقیق، احکام ، نهج البلاغه ، تفسیر، صحیفه سجادیه، انشای نماز، مداحی و اذان) طبق محتواهای مشخص شده مرحله آموزشگاهی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی باهم به رقابت خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: نفراتاول از هر رشته و پایه‌ی تحصیلی به مسابقات قرآن، نماز و عترت آنلاین برخط(مجازی) مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار