قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی پیامبر خاتم (ص) تنها منبع لایتناهی الهی است

شهر ری(پانا) - محفل انس با قرآن و مراسم تجلیل از فعالین عرصه قرآن، نماز وعترت ناحیه دو شهر ری با حضور مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان ری، مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ری و مسئولینی از سپاه سید شهدا(ع) استان تهران در نمازخانه آموزشگاه شاهد ندای فاطمه(س) با رعایت پرتکل‌های بهداشتی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی پیامبر خاتم (ص) تنها منبع لایتناهی الهی است

یزدان‌پناه، ضمن تبریک هفته قرآن از حضور مدعوین تقدیر کرد و گفت: پیامبران اولوالعزم که به رسالت مبعوث می‌شدند همراه کتاب آسمانی، یک یا چند معجزه را برای اثبات حقانیت خود ارائه می‌کردند اما قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی پیامبر خاتم (ص) تنها منبع لایتناهی الهی است که هم هدایت و هم اعجاز را با هم در خود دارد و در همه زمان‌ها و برای همه جنبه‌های زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها در کل اعصار مفید است.
او ادامه داد: در این شرایط یکی از سنگرهایی که نسل جوان با پناه بردن به آن می‌تواند دین خود را حفظ و ارزش‌های دینی را در خود تقویت کنند، سنگر قرآن و اهل بیت(ع) است.
او با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درخصوص شفاعت این کتاب الهی عنوان کرد: براساس آیات کلام وحی، قرآن شفاعت‌کننده‌ای است که خداوند متعال شفاعت آن را می‌پذیرد.
در ادامه مجتبی محمد بیگی قاری ممتاز کشوری آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و سپس از نفرات برتر مسابقات قرآن، نماز و عترت، فعالین عرصه نماز و فعالین عرصه تولید و محتوا ناحیه دو شهر ری تجلیل به عمل آمد.


خبرنگار: فاطمه سمیعی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار