دعوت از خبرنگاران کرمانی جهت شرکت در جشنواره «مشقِ عشق»

نمایش جلوه های ویژه معلمی در دوران شیوع کرونا

کرمان(پانا) -رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه های محلی استان جهت شرکت در جشنواره «مشقِ عشق» با رویکرد نمایش جلوه های ویژه معلمی در دوران شیوع ویروس کرونا دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایش جلوه های ویژه معلمی در دوران شیوع کرونا

مهران باهری با اشاره به ایثارگری و فداکاری معلمان در شرایط شیوع ویروس کووید 19 گفت: جشنواره «مشقِ عشق» جلوه های ویژه معلمی با هدف به نمایش گذاشتن خلاقیت، نوآوری و ایثارگری فرهنگیان استان در فرایند یاددهی_ یادگیری برگزار می شود.

وی بیان کرد: نقش برجسته معلمان در آموزش دانش آموزان در شرایط شیوع ویروس کووید19، جلوه های ویژه معلمی در مناطق دوردست، محروم و حاشیه ای استان، آموزش در زیست بوم کرونا و نقش آفرینی معلمان در این شرایط و برگزاری کلاس های حضوری در شرایط تعطیلی مدارس در فضای آزاد از مهمترین محور های این جشنواره هستند.

باهری با بیان این که این جشنواره در رشته های فیلم کوتاه، دلنوشته، کلیپ، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن، موشن گرافی، پوستر، عکس و روایتگری برگزار می شود، گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان اسفند ماه به کانال ارتباطی سروش«09139572741» و Roeapkerman@gmail.com ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: به 8 اثر برتر ارسالی از طرف خبرنگاران به جشنواره، لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار