نماینده چابهار: توئیتر را رفع فیلتر کنید یا خودتان هم استفاده نکنید

تهران (پانا) - نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به مسئولان اجرایی گفت توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید و یا خودتان هم از آن استفاده نکنید.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده چابهار: توئیتر را رفع فیلتر کنید یا خودتان هم استفاده نکنید

معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان 540 چابهار - کنارک و بیمارستان‌های محلی حوزه انتخابیه را تعیین تکلیف کنید؛ مردم صبر ایوب دارند اما عمر نوح ندارند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به موضوع خرید خدمت معلمان مظلوم و توانمند شد و خطاب به وزیر کار افزود: جاده‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان قتلگاه مردم مظلوم شده است.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: 95 درصد اراضی جنوب استان شامل مزارع دشتیاری و سایر مزارع حوزه انتخابیه ملی شدند، عنایت لازم را داشته باشید، همچنین وزیر کشور بداند که شهرستان شدن زرآباد و بخش‌ شدن پیرسهراب و سایر حوزه‌ها عین عدالت است.

وی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه خواست تا محرومیت و مظلومیت تاریخی سیستان و بلوچستان را در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1400 فراموش نکند. همچنین تأکید کرد با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مسئولان اجرایی تأکید کرد: توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده کی منع رطب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار