کسب رتبه اول کشوری در اقدام پژوهی توسط همکاران استان زنجان

زنجان (پانا) - در جمع منتخبین پژوهشگران و فناوران برگزیده وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ ، همکاران فرهنگی استان زنجان موفق به کسب مقام اول کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری در اقدام پژوهی توسط همکاران استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در مراسم گرامیداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، از معلم پژوهنده زنجانی که موفق به کسب مقام اول کشوری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر شد.

حسن مظفری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک این موفقیت، از زحمات و تلاش های معلمان در عرصه های مختلف پژوهشی تقدیر و تشکر کرد.

در جمع نفرات برگزیده پژوهشگران و فناوران برگزیده وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹ ، در بخش معلمان پژوهنده ، معصومه مهدیخانی به عنوان سرگروه از آموزش و پرورش استان زنجان در گروه آموزش و یادگیری موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

شایان ذکر است ، سهیلا واعظی ، سید علویه حسینی و احمد محبی از سایر اعضای این گروه پژوهشی بودند که با عنوان اقدام پژوهی "چگونه توانستم یادگیری نشانه های الفبای فارسی را با روش های شاد فعال در دانش آموزان افزایش دهم " در این دوره از مسابقات اقدام‌پژوهی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار