محمدی:‌ برای اجرای بهتر طرح های سلامت، آثار برتر سفیران سلامت در شاد بارگذاری می شود

تهران (پانا) - معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران از تشکیل کانال سفیران سلامت دربرنامه شاد جهت بارگزاری آثار برتر سفیران سلامت خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدی:‌ برای اجرای بهتر طرح های سلامت، آثار برتر سفیران سلامت در شاد بارگذاری می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ حسن محمدی در جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت با معرفی سیف به عنوان رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران؛ از تشکیل کانال سفیران سلامت در برنامه شاد جهت بارگذاری آثار برتر سفیران سلامت خبر داد و بر اجرای بهینه طرح های سلامت تاکید کرد.

در این جلسه ضمن معارفه سیف به عنوان رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران و تودیع و تقدیر از سعید ملکشی، رئیس سابق اداره سلامت، جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت با موضوع بررسی طرحهای سلامت و تندرستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سیف، رئیس اداره سلامت و تندرستی نیز ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران، در مورد اجرای بهینه طرح های سلامت و تشکیل کارگروه های تخصصی به صورت ماهانه و نظارت مراقبین سلامت بر پروتکل های بهداشتی حوزه های امتحانی تاکید کرد و گفت: ارزیابی مراقبین سلامت به صورت مستمر و برگزاری ضمن خدمت ویژه مراقبین، رابطین، مدیران، معاونین و معلمان و تشکیل جلسه آنلاین برای کلیه مراقبین سلامت شهر تهران در هفته اول دی ماه از جمله فعالیت های اداره سلامت است.

وی همچنین خواستار تشکیل کلاس آموزشی تولید محتوا ویژه مراقبین سلامت و نظارت هر چه بیشتر کارشناسان بر نحوه تولید محتوای مراقبین سلامت و تشویق مراقبین جهت تولید محتوا مناسب و مفید برای دانش آموزان جهت بارگذاری در کانال مراقبین سلامت شهر تهران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار