پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرقدس به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش

شهرقدس (پانا)- صادق محمدی در پیامی هفته پژوهش و فناوری را به تمامی دانش‌پژوهان، پژوهش‌گران، نوآوران، اساتید، فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام  تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرقدس به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش

صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس اظهار کرد: پژوهش به بشر این توانایی را می‌دهد که بهتر با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کرده و به اهدافش دست یابد. نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته، بر هیچکس پوشیده نیست و این روز، روز ارج نهادن به مقام محققان و پژوهش‌گران و معلمان پژوهنده خستگی ناپذیر کشور عزیزمان است.

همچنین محمدی گفت: پژوهش به بشر این توانایی را می‌دهد تا برای دستیابی به اهداف، بهتر با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کند. نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته، برهیچکس پوشیده نیست و می‌تواند بستری مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف با ارائه راه‌کارهایی فراهم ‌کند. هفته پژوهش و فناوری، فرصتی مناسب برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می‌کند تا تمامی فعالان این عرصه ضمن اطلاع از وضعیت موجود، برنامه‌ریزی و اقدام‌های بهتر و موثر‌تری در دستور کار خود برای آینده قرار دهند، و این فرصت مغتنمی جهت ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش‌محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه کشور خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی در زمینه گسترش فرهنگ پژوهش و هدف‌مند کردن تحقیقات، با استفاده از نتایج طرح‌های کاربردی، می‌تواند در امر ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه اقتصادی مثمرثمر باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به همه دانش‌پژوهان، پژوهش‌گران، نوآوران، استادان و فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز گفت، امید آن را داریم که با تلاش و همت همه تلاش‌گران این عرصه، شاهد موفقیت‌های چشم‌گیری در توسعه علمی کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار