اجرای محدودیت‌های کرونایی در قرچک کماکان با جدیت ادامه دارد

قرچک(پانا)- فرماندار شهرستان قرچک از ادامه ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی استان های کشور به جز تهران و البرز به قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای محدودیت‌های کرونایی در قرچک کماکان با جدیت ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قرچک، فرماندار قرچک اظهار کرد: با توجه به فصل سرما و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا، هرگونه عادی‌انگاری و سهل‌انگاری وضعیت را وخیم‌تر کرده، بنابراین به منظور مهار این بیماری، اجرای محدودیت‌ها کماکان با همکاری همگانی با جدیت ادامه می‌یابد.
بهمن خطیبی بیان کرد: ورود خودروهای غیربومی استان‌های کشور بجز تهران و البرز به قرچک ممنوع بوده و خودروهای شخصی نیز اجازه تردد در شهر از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح را ندارند، فعالیت گروه‌های شغلی ۱ و ۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز بوده و فعالیت گروه‌های ۳ و ۴ همچنان ممنوع است.
ادارات ضروری شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی با تمام ظرفیت نیروی انسانی ارائه خدمت کرده و فعالیت دیگر ادارات نیز با دوسوم حضور کارکنان خواهد بود
با توجه به فرسایش و فشار بسیار بالا بر کادر بهداشت و درمان و تأثیرات منفی ویروس کرونا بر ابعاد مختلف جامعه، همه‌گیری این بیماری در موج‌های بعدی شرایط را به مراتب سخت‌تر خواهد کرد، پس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها می‌تواند تا حدی از تبعات ناخوشایند این بیماری و از همه مهمتر از تلفات جانی بکاهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار