برگزاری جشن عبادت دوران کرونایی دانش‌آموزان دخترپایه سوم آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - برگزاری جشن عبادت دانش‌آموزان بهترین فرصت‌ معنوی و تربیتی را برای خانواده‌ها فراهم خواهد کرد تا فرزندان خود را با معارف والای دینی و قرآنی آشنا سازند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عبادت دوران کرونایی دانش‌آموزان دخترپایه سوم آموزش و پرورش اسلامشهر

با توجه به تعطیلی واحدهای آموزشی و شیوع بیماری ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختربه صورت گروهی، در حرکتی خودجوش و با ابتکار مدیر و کادر آموزشی، پرورشی و اداری دبستان نبوت آموزش و پرورش اسلامشهر، جشن عبادت در درب منازل تعدادی از دانش آموزان دختر پایه سوم این واحد آموزشی برگزار شد.

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: با تدبیرخوب مدیر، معاونین و معلمین دبستان نبوت آموزش و پرورش اسلامشهر برای برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مسئولان واحد آموزشی به منزل تعدادی از دانش‌آموزان پایه سوم این مدرسه مراجعه و رسیدن به سن تکلیف و جشن عبادتشان را تبریک گفتند.

او تصریح کرد: همچنین جمعی دیگر از دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در منزل و با حضور خانواده، جشن تکلیف را برگزار کردند.

زارعی خاطرنشان کرد: جشن عبادت دانش‌آموزان بهترین فرصت‌ معنوی و تربیتی را برای خانواده‌ها فراهم خواهد کرد تا فرزندان خود را با معارف والای دینی و قرآنی آشنا سازند.

در همین راستا حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز ضمن تجلیل از زحمات شیدوش مدیر، کادر آموزشی، پرورشی و اداری این واحد آموزشی، جشن عبادت دانش‌آموزان دختر پایه سوم شهرستان را تبریک گفت.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار