معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

نشست مجازی معاونت پرورشی و تربیت بدنی با مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس

ملارد(پانا)- جلسه تشریح نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز، فعالیتهای اردویی و پاسخ به سوالات همکاران درحوزه پرورشی بصورت پخش زنده در کانال راهبران تربیتی شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجازی معاونت پرورشی و تربیت بدنی  با مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس

در راستای تداوم فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی با هدف پرورش استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف و پیشرفت آنها در زمان تعطیلی مدارس و شیوع کرونا، معاونت پرورشی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست مجازی کارشناسان پرورشی و تربیت بدنی این اداره با همکاران این حوزه در مدارس خبر داد.

رضا حضرتقلی در تشریح این خبر به پانا گفت: در جلسه‌ای که با موضوع برنامه‌های پیش روی حوزه پرورشی در سال جاری برگزار شد، موضوعات مختلف این حوزه و نحوه برگزاری آنها بصورت مجازی برای همکاران پرورشی مدارس توضیح و به سوالات آنان در این زمینه پاسخ داده شد.

او ادامه داد: در حوزه فرهنگی و هنری، اطلاع‌رسانی و پیگیری جدی در مورد فراخوان پرسش مهر ۲۱ ریاست جمهوری، موضوع آن، مخاطبین این فراخوان، نحوه ثبت نام در سامانه همگام و مهلت ارسال آثار انجام شد. همچنین در این حوزه از جشنواره فرهنگی هنری فردا، عناوین رشته‌ها و گرایش‌های جشنواره، نحوه ثبت‌نام و مهلت ارسال آثار صحبت شد.

حضرتقلی افزود: در حوزه قرآن، عترت و نماز، در مورد گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و برنامه‌های پیش بینی شده آن، تاکید بر برگزاری مسابقات آموزشگاهی این حوزه، برگزاری محافل انس با قرآن در این هفته، بصورت مجازی و پیگیری طرح مصباح الهدی با موضوع آشنایی با حضرت مهدی(عج) در سطح مدارس، صحبت شد.

او اضافه کرد: همچنین پیگیری و اطلاع‌رسانی و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای با توجه به شرایط امسال در فضای مجازی انجام می‌شود.

حضرتقلی در پایان به فعالیت‌های حوزه اردوها و سازمان دانش‌آموزی اشاره کرده و گفت: در این جلسه در مورد برگزاری اردوهای مجازی بصورت فصلی در کانالها و گروه‌های مدارس با موضوعاتی نظیر: ملاردگردی، استان‌گردی، ایران‌گردی و اجرای اردوهای راهیان نور و شناساندن یادمانهای دفاع مقدس(جبهه‌های جنوب و غرب) در فضای مجازی صحبت شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار