عراقی خبر داد: پیگیری تهیه واکسن کرونا برای دانش‌آموزان استثنایی

تهران (پانا) - معاون تشخیص سازمان آموزش و پرورش استثنایی از پیگیری این سازمان با وزارت بهداشت و درمان برای تهیه واکسن کرونا برای دانش‌آموزان استثنایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عراقی خبر داد: پیگیری تهیه واکسن کرونا برای دانش‌آموزان استثنایی

محمدحسن عظیم‌عراقی در نشست خبری سازمان که صبح امروز چهارشنبه 19 آذر 99 برگزار شد، اظهار کرد: در تامین دارو برای دانش آموزان با نیازهای ویژه سقف تعهد نگذاشتیم. هزینه‌های پاراکلینیک، سی‌تی‌اسکن و آزمایشگاهی هم سقف ندارند؛ همچنین تمام هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی و هزینه همراه در بیمارستان را به طور کامل پرداخت شد.

وی درباره تامین برخی تجهیزات پزشکی پزشکی در دوره کرونا گفت: دانش آموزان استثنایی در دوره کرونا با مشکلات تنفسی بیش از هرمشکلی مواجه هستند؛ بنابراین تأمین کپسول و دستگاه اکسیژن‌ساز در دستور کار سازمان قرار گرفت.

عظیم عراقی درباره تامین ویلچر و سمعک برای این دانش آموزان گفت: سقف کمک را برای خرید سمعک، واکر و ویلچر افزایش دادیم ؛ به عنوان مثال هزینه برای ویلچر یک میلیون تومان و برای اندام مصنوعی ۱۰ میلیون تومان است همچنین از سال گذشته هزینه دندانپزشکی را داشتیم که امسال سقف را افزایش دادیم.

وی به رایزنی با وزارت بهداشت برای تهیه واکسن آنفلوآنزا برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد و گفت: در حال پیگیری هستیم که بتوانیم به‌زودی محقق کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار