پلیس، ولایتمدار و منتسب به ولایت است

چناران (پانا) در دیدار فرماندی نیروی انتظامی شهرستان چناران با امام جمعه چناران ؛:امام جمعه چناران پلیس جمهوری اسلامی ابران را ولایتمدار و منتسب به ولایت دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پلیس، ولایتمدار و منتسب به ولایت است

حجه الاسلام و المسلمین مظفر تاجی "امام جمعه چناران در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان چناران با وی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و بخصوص شهدای ناجا و شهیدان "حاج قاسم سلیمانی" و دانشمند شهید "محسن فخری زاده"،‌از شهدا بعنوان عالمان جامعه یاد کرد و ادامه راه شهدا را ضامن بقای اسلام و نظام اسلامی دانست.
امام جمعه چناران در ادامه سخنان خود با اعلام حمایت از نیروی انتظامی در مأموریت های محوله، پاسداری از دین، ‌لیاقت و شایستگی، یاری رساندن به مردم و دین الهی و سعادت و سرافرازی را از جمله خصلت های پلیس امروز عنوان کرد و با اشاره به ارزش والای نگهبانی در راه خدا، از پلیس حمهوری اسلامی ایران را پلیس ولایتمدار و منتسب به ولایت خطاب کرد.
وی در پایان؛ به عملکرد پلییس در راستای افزایش علاقه مندی مردم به نظام و رهبری تأکید و مدارا کردن هر چه بیشتر با شهروندان و افزایش سعه صدر کارکنان ناجا در برخورد با مردم را خواستار شد.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سرهنگ قربانعلی حیدرپور - فرمانده انتظامی شهرستان چناران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس چناران،‌ به رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره و ارتقای سطح ایمنی و امنیتی شهرستان و آگاه سازی عمومی در راستای پیشگیری از جرم را از جمله اولویت های پلیس چناران عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار