مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

نگاه ما توسعه متوازن خدمات آموزشی و عمرانی در سراسر استان است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد که در زمینه توسعه پروژه های عمرانی و آموزشی نگاه یکسانی به تمام استان داشته و اعتقاد داریم باید سراسر استان از توسعه متوازن در این عرصه برخوردار شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما توسعه متوازن خدمات آموزشی و عمرانی در سراسر استان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران؛ «علیرضا سعدی پور» در نشست هم‌اندیشی پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در سه شهرستان غرب استان که عصر امروز با حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش و نماینده مردم تنکابن و رامسر در فرمانداری رامسر برگزار شد، تصریح کرد: ساخت و توسعه مدارس باکیفیت و استاندارد یکی از اصلی‌ترین گزاره‌های مهم در ارائه خدمات باکیفیت آموزشی و پرورشی در راستای اجرای عدالت آموزشی محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های خوبی در سطح استان در دست اجرا است، افزود: به نظر می‌رسد در این زیست بوم جدید باید نگاه جدیدی به تمامی امور آموزشی و پرورشی داشته باشیم. از جمله اینکه در بحث مدرسه‌سازی باید مقتضیات زیست بوم جدید و آموزش مجازی را در نظر گرفته و برای تولید محتوای الکترونیکی در مدارس فضایی مناسب برای این کار تعبیه شود.

وی با تأکید بر ضرورت نگاه یکپارچه به تمام نقاط استان، خاطرنشان کرد: در ز مینه توسعه پروژه‌های عمرانی و آموزشی از قبیل مدرسه‌سازی، ساخت مجتمع‌های آموزشی و رفاهی، درمانگاه‌های فرهنگیان و تمامی خدمات عمرانی در زمینه تعلیم و تربیت، نگاه یکسانی به تمام استان داشته و اعتقاد داریم باید سراسر استان از توسعه متوازن در این عرصه برخوردار شود. تمام تلاش ما نیز این است که بتوانیم با همت اداره‌کل نوسازی مدارس استان این نگاه یکپارچه در استان از شرق تا غرب گسترش یابد.

سعدی پور برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی برای پایان بخشیدن به این پروژه‌ها را از جمله راهکارهای مناسب در این زمینه توصیف کرده و گفت: امروز جلسات و بازدیدهای بسیار خوبی با حضور معاونان محترم وزیر آموزش و پرورش، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان صورت گرفت که می‌تواند در کنار استفاده از ظرفیت مجامع خیرین گامی بلند برای اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری از آنها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار