مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

بارش ۶۵ سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان

رشت (پانا) -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و گفت بیشترین ارتفاع برف مربوط به محور سیاهکل - دیلمان با ۶۵ سانت است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بارش ۶۵ سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، فریبرز مرادی با بیان اینکه امسال ۵۴۵ راهدار در قالب ۵۳ اکیپ در محورهای کوهستانی استان فعال هستند، اظهار کرد: راهداران با استفاده از ۳۵۱ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی در بارش های احتمالی برف آماده شده اند.

وی افزود: با وجود ۱۳ هزار و ۳۸۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی که در گیلان وجود دارد، در مواقعی که بارش های برف سنگین باشد به ترتیب اولویت پاکسازی با آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده های اصلی و سپس فرعی است و در این زمینه حتما از توان بخش خصوصی هم استفاده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، رستم آباد - بره سر - کلیشم، بلوردکان - خصیب دشت، اسالم - خلخال و پونل - خلخال وجود دارد.

مرادی، بیشترین ارتفاع برف را مربوط به محور سیاهکل - دیلمان با ۶۵ سانت دانست و عنوان کرد: در محورهای رستم آباد - بره سر ۴۰ سانت، بلوردکان - خصیب دشت ۶۰ سانت، اسالم - خلخال و پونل - خلخال ۳۰ سانت، ‌شفت - امامزاده اسحاق ۲۰ سانت و فومن - ماسوله ۱۵ سانت برف باریده است.

وی با بیان اینکه بارش برف در محورهای رحیم آباد - لشکان - لات محله، فومن - ماسوله، شوک - ملکوت، ماسال - گیلوان، شفت - امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق و گردنه حیران خفیف است، گفت: کلیه محورهای استان به غیر از پونل - خلخال باز است و تردد با زنجیر چرخ جریان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار