جشنواره مجازی خیرین مدرسه‌ساز بهمن‌ماه برگزار می‌شود

ساری (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و امور مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد که امسال جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به صورت مجازی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره مجازی خیرین مدرسه‌ساز بهمن‌ماه برگزار می‌شود

فاطمه مهاجرانی در مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران با اشاره به ظرفیت عظیم مجامع خیرین مدرسه‌ساز خاطرنشان کرد: «یکی از مهم‌ترین مسائل بحث نگهداشت مدرسه است که در این زمینه باید بین آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، مجامع خیرین، والدین و شورای مدرسه تعامل، اعتماد و همکاری وجود داشته باشد. در واقع این مهم با بخشنامه حل نمی‌شود و چیزی از جنس فرهنگ و گفتگو می‌تواند بستر تعاملی و تمرین گفتگو و کار مشورتی در این حوزه باشد.»

او با اذعان به اینکه ظرفیت مادی استان مازندران بالاست، از نوسازی استان خواست با قطب‌های تولیدی بزرگ استان برای مشارکت رایزنی کند.

مهاجرانی با بیان اینکه کرونا ما را به آینده پرتاب کرده، گفت: «امروز در کشور با چندین میلیون دانش‌آموزی روبرو هستیم که به ابزارهای هوشمند دسترسی ندارند و خیرین و نهادها در حال تهیه تبلت و گوشی جهت آموزشی مجازی برای آنها هستند. رقم بسیار بزرگی است ولی خیرین عزیز در حال تلاش هستند و امروز مهم‌ترین موضوع مجامع خیرین تهیه ابزارهای هوشمند برای دانش آموزان است.»

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور عدالت آموزشی را در این بحث بسیار مهم دانسته و تصریح کرد: «نباید فقط به این فکر کنیم که فیزیک مدرسه چگونه است. درون مدرسه و آنچه در کلاس درس اتفاق می‌افتد مهم‌تر است و در همین زمینه است که تاکید می‌کنم باید به ظرفیت‌های فناوری بیشتر توجه کنیم. کرونا شاید تا چندین سال باقی بماند اما نباید در گذشته باقی بمانیم.»

مهاجرانی اعلام ‌کرد که جشنواره خیرین مدرسه‌ساز امسال در بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او تأکید کرد که استان‌ها از خیرانی که هرچند کوچک کمک کرده‌اند نیز قدردانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار