۳۳ تن کالای اساسی از محتکران در سردشت کشف شد

ارومیه(پانا) - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد ۳۳ تن کالای اساسی احتکار شده از یک انبار در سردشت شناسایی و کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۳ تن کالای اساسی از محتکران در سردشت کشف شد

به گزارش فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا با اشاره به مبارزه جدی ماموران انتظامی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان سردشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه احتکار کالاهای اساسی، شناسایی محل انبار کالاها را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند محل انباشت کالاهای اساسی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران انتظامی با کسب مجوز قضایی انبار را بازدید کردند که در بازرسی از آن، ۳۳ تن کالای اساسی کشف و ضبط شد.

سردار خرم‌نیا گفت: از این انبار، برنج، قند و چای، ذرت، رب گوجه فرنگی، روغن، عدس، شکر و ۱۶ هزار عدد انواع شوینده بهداشتی کشف شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک انبار احتکار پلمب و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها در کنار مقابله با احتکار کالاها در این شرایط بازار، از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار