بستری بیش از 2 هزار و 26 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های فارس

شیراز (پانا) - آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می‌دهد آمار جانباختگان این بیماری در استان فارس به دو هزار و ۵۲۵ نفر افزایش یافته است و به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بررسی نمونه‌های انجام شده، از ابتدای شیوع بیماری تا امروز، یازدهم آذر، ۱۴۷هزار و ۸۵۸ بیمار مثبت قطعی در استان فارس شناسایی شده است. 

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بستری بیش از 2 هزار و 26 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های فارس

علی اکبری امروز با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، از افزایش موارد نمونه گیری به ۴۹۸ هزار و ۱۴۱ مورد از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبر داد و گفت: با بررسی نمونه‌های انجام شده، از ابتدای شیوع بیماری تا امروز، یازدهم آذر، ۱۴۷هزار و ۸۵۸ بیمار مثبت قطعی در استان فارس شناسایی شده است.

او از جان باختن ۳۲ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد و افزود: تاکنون دو هزار و ۵۲۵ نفر در فارس بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

او اضافه کرد: تا امروز، ۱۳۶ هزار و ۳۵ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی کامل از بیمارستان‌های استان مرخص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون درمان دانشگاه افزود: در حال حاضر دو هزار و ۲۶ بیمار مشکوک و علامت دار در بخش‌های کووید۱۹ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که ۳۴۱ نفر به دلیل وخامت شرایط بالینی، در بخش‌های مراقبت ویژه تحت درمان و نظارت ویژه قرار دارند.

اکبری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۵ بیمار جدید در مراکز درمانی فارس بستری و ۲۵۰ نفر مرخص شده‌اند که این امر نشان می‌دهد، هنوز تعداد بیماران ورودی به بیمارستان‌ها بالاست و لازم است مردم عزیز استان بیش از پیش محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و به کادر درمان برای مدیریت بیماری کووید۱۹ در بیمارستان‌ها کمک کنند تا بتوانیم تخت خالی برای بیمارانی که نیازمند بستری هستند، فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار