بهره مندی صد درصدی شهروندان تهرانی از خدمات الکترونیکی به شکل غیر حضوری
تهران(پانا)-طبق اعلام شرکت توزیع برق تهران ، شهروندان تهرانی میتوانند با نصب نرم افزار "برق من" که توسط شرکت توانیر و برای ارایه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده، همه خدمت مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کرده و از امکانات متنوع آن بهرهمند شوند.
به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شهروندان تهرانی برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز برای ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در بخش برق، نیازی به مراجعه به هیچ یک از مناطق برق ندارند.
"مسعود عزیزی" معاون فروش و خدمات مشترکان این شرکت در این باره گفت: با برنامهریزی های انجام شده و تلاش های گسترده با هدف توسعه خدمات الکترونیکی، حتی ارائه مدارک نیز از این پس به صورت صد درصد غیرحضوری خواهد بود و مشترکان و شهروندان تهرانی برای ارائه مستندات قانونی مورد نیاز درخواستهای خود، نیاز به خروج از منزل یا محل کار و مراجعه به ادارههای برق، ندارند.
وی افزود: شهروندان تهرانی میتوانند با نصب نرم افزار "برق من" که توسط شرکت توانیر و برای ارایه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده، همه خدمت مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کرده و از امکانات متنوع آن بهرهمند شوند.
عزیزی ادامهداد: شهروندان تهرانی در هنگام ثبت درخواست و برای ارائه مدارک، کافی است با مطالعه راهنمای مربوطه که در وبسایت این شرکت درج شده، اقدام به تهیه تصویر مدارک قانونی مورد نیاز اعم از کارت ملی، سند، جواز و غیره مطابق با نوع درخواست کرده و این تصاویر را در طی مراحل ثبت درخواست و در قسمت مربوطه بارگذاری کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشانکرد: در صورت هرگونه نقص در مدارک، موضوع به صورت تلفنی توسط کارشناسان این شرکت به متقاضی، اطلاعرسانی شده و امکان اصلاح و ارسال مجدد مدارک در مراحل بعدی وجود دارد.
وی همچنین از بسیج همگانی نیروهای این شرکت برای ارائه خدماتی شایسته و کمنظیر به هموطنان بهویژه با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و خاطرنشانکرد: صحتسنجی مدارک ارائه شده از طریق مطابقت تصاویر با اصل مدارک و با مراجعه حضوری کارشناسان این شرکت به نشانی متقاضی انجام میشود و چنین فرایندی در روند خدمات اداری، امری کم نظیر است.
عزیزی، از امکان رویت اینترنتی مراحل درخواست با شماره پیگیری داده شده و اطلاعرسانی مرحله به مرحله روند پیشرفت تقاضاهای ثبت شده به متقاضیان از طریق پیامک و همچنین ارائه شماره درخواست کارشناس پاسخگو در هر مرحله، به عنوان یکی دیگر از ویژگیهای میز خدمت الکترونیک این شرکت نام برد.
وی ادامهداد: شماره تلفن ۱۵۲۱ در روزها و ساعت اداری پاسخگوی سوالهای احتمالی مشترکان و شهروندان تهرانی است و اکنون نیز با وجود تعطیلات اعمال شده به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، ترتیبی اتخاد شده تا ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی، پاسخگویی و راهنمایی تلفنی مشترکان نیز به شیوهای شایسته انجام شود تا کوچکترین خللی در خدمت رسانی به مردم پایتخت رخ ندهد.
ثبت الکترونیکی همه درخواستهای مشترکان در بخش برق پایتخت از طریق وبسایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir یا نرم افزار "برق من" که از همین وب سایت یا "کافه بازار" و همچنین play store قابل دریافت و نصب است، امکانپذیر است.
ارسال دیدگاه