36 زندانی جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان در انتظار آزادی هستند

زاهدان (پانا) - معاون اجرایی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد هم اکنون 36 زندانی جرایم غیرعمد به دلیل مهریه، محکومیت مالی و تصادفات در زندان های این استان در انتظار آزادی به سرمی‌برند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
36 زندانی جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان در انتظار آزادی هستند

امین جهانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از این 36 زندانی 21 نفر به دلیل مهریه، 14 نفر با محکومیت مالی و یک نفر به دلیل تصادف در زندان هستند و برای آزادی آنان 8 میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که در زندان‌های سیستان‌وبلوچستان تحمل حبس می‌کردند با استفاده از اعتبارات و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه آزاد شدند.

معاون اجرایی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای آزادی این ۸۵ زندانی جرائم غیرعمد افزون‌بر ۲۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

جهانی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس‌های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان، بلوار بهداشت، روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار