امام‌وردی: مهمترین فعالیت حوزه پرورشی در دوران کرونا ایجاد نشاط برای دانش آموزان است

تهران (پانا) ـ جلسه مسئولین محورهای پرورشی با حضور داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امام‌وردی: مهمترین فعالیت حوزه پرورشی در دوران کرونا ایجاد نشاط برای دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه5، جلسه مسئولین محورهای پرورشی با حضور داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، جواد شعبانی، کارشناس مسئول قرآن و نماز، خدیجه آزاد، مدیر سازمان دانش آموزی، منیر فخاری، کارشناس مسئول واحد فرهنگی هنری و مسئولین محور های پرورشی منطقه برگزار شد.
داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، ضمن عرض خیر مقدم به همکاران، گفت: یکی از مهمترین فعالیتهای حوزه پرورشی در دوران کرونا ایجاد نشاط و شادابی روحی برای دانش آموزان در منازل است. که این امر می تواند از طریق فضای مجازی و در برنامه شاد برنامه ریزی و اجرا شود. در این زمینه تشکیل کارگروه دانش آموزان در شبکه شاد با نگاه همدلانه و تعامل بین دانش آموز و مدرسه، گام موثری است و به این ترتیب با ایجاد نقش برای دانش آموزان، زمینه مشارکت آنها در فعالیتهای آموزشی و پرورشی ایجاد می شود.
در ادامه جواد شعبانی، کارشناس مسئول واحد قرآن و نماز، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دوران کرونا گفت: ظرفیت خوبی را از طریق فضای مجازی و شبکه شاد ایجاد کرده ایم و کلیه بخشنامه ها و اطلاعات را از این طریق به مدارس و دانش آموزان اطلاع رسانی می کنیم. همچنین به منظور آموزش و تقویت دانش آموزان در حوزه قرآن و نماز تولید محتوا انجام شده و این روند ادامه دارد.
خدیجه آزاد، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه نیز در مورد جذب و آموزش پیشتازان از طریق کانال‌ها و گروههای پیشتازان در شبکه شاد، انجام انتخابات شورای دانش آموزی در بستر شاد، جشن عاطفه ها، آموزش مجازی دانش آموزان در زمینه خبرگزاری پانا و اردوهای مجازی گزارش داد.
سپس منیر فخاری، کارشناس مسئول واحد فرهنگی هنری منطقه، پیرامون برگزاری مسابقه ی دانایی و توانایی صحبت کرد و گفت: در شهر تهران مقام اول و در مسابقات فرهنگی هنری رتبه دوم شهر تهران را کسب کرده ایم. وی همچنین نسبت به وجود ارتباط مستمر و موثر با معاونین پرورشی در شبکه شاد تاکید کرد.
در ادامه نیز مسئولین محورهای پرورشی به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های این حوزه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار