رییس اداره بهزیستی ملارد:

لزوم حضور تمام وقت نیروهای مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان

ملارد(پانا)- پرسنل مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در نگهداری از این بیماران، باید به طور شبانه روزی حضور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حضور تمام وقت نیروهای مراکز نگهداری بیماران  اعصاب  و روان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رییس اداره بهزیستی ملارد، در این نشست ضمن تشکر از تلاش‌ها و همکاری مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان، در کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا گفت: توجه به اهمیت ارائه کامل خدمات توانبخشی به بیماران مراکز، مدیران باید تلاش کنند تا کادر درمانی و مراقبتی بصورت ۲۴ ساعته حضور داشته و بتوانند در مواقع بحران به بیماران یاری رسانند و مراکز غیردولتی نگهداری بیماران اعصاب و روان، در خدمت‌رسانی به جامعه هدف، همواره همراه و همقدم بهزیستی بوده‌اند.

خادم با تاکید بر تهیه اقلام بهداشتی و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی و نیز رعایت تمامی موازین بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در مراکز گفت: تاکنون در خصوص کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی از سوی پرسنل مراکز صورت گرفته و کارشناسان حوزه تخصصی و مدیریت عملکرد نیز بصورت آنلاین و در مواقع ضروری بصورت حضوری بر عملکرد این مراکز نظارت دارند.

در ادامه این نشست، مدیران مراکز مسائل و مشکلات خود را توضیح داده و در پایان نیز معاون توانبخشی دستور العمل‌های جدید و نکات مهم در خصوص پذیرش بیمار و رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شرایط موجود را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار