به دنبال مانع تراشی در روند فعالیت ها صورت گرفت

استعفای مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز

تبریز (پانا) - مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره گروه ماشین سازی تبریز، از سمت خود استعفا کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
استعفای مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز

ناصر فرج زاده با اعلام کناره گیری خود از مدیرعاملی گروه ماشین سازی تبریز گفت که استعفای خود را به معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سایر مبادی ذیربط ارسال کرده است.

فرج زاده علت استعفای خود را تداوم مشکلات ناشی از بلاتکلیفی مالکیت کارخانه، تعیین نشدن اعضای هیات مدیره و عدم حصول نتیجه علیرغم مدت ها تلاش و پیگیری برای رفع این مشکلات برشمرد.
فرج زاده تصریح کرد: تداوم این مشکلات، فعالیت های کارخانه را ناشی از موانع متعددی در مراودات گمرکی، بانکی مواجه کرده بود و متاسفانه پیگیری ۱۶ ماهه اینجانب برای رفع این موانع منجر به نتیجه قطعی نگردید.
مدیرعامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز هشدار داد عدم تعین تکلیف مالکیت شرکت، کارخانه را با پیچیدگی و ابهام روزافزون مواجه کرده است.
فرج زاده با قدردانی از حمایت های صورت گرفته از گروه ماشین سازی تبریز از جمله حمایت مدیران محترم استانی، نمایندگان محترم ، به ویژه همراهی و همدلی ایجادشده در مجموعه داخلی این کارخانه گفت: در مدت کوتاه ۱۶ ماهه که اینجانب در خدمت عزیزانم در گروه صنعتی ماشین سازی تبریز بودم، ضمن مرتفع شدن رکود و شروع رونق تولید و بروز شدن پرداخت حقوق کارگران که نتیجتا از مشکلات اقتصادی واجتماعی جلوگیری گردید ، کارخانه در مسیر رونق تولید و احیای جایگاه شایسته خود قرار گرفت به طوری که اکنون تمامی مطالبات تدارکاتی پرداخت و حقوق ماه های آتی کارگران نیز تامین شده است.
فرج زاده افزود:اینجانب رجای واثق دارم با تداوم تلاش خستگی ناپذیر مدیران، مهندسان و کارگران شریف گروه ماشین سازی تبریز و تلاش مدیران محترم استانی از هرگونه پسرفت مجموعه جلوگیری گردیده تا شاهد تداوم روند احیای این مجموعه پرسابقه و معتبر و نقش افرینی شایسته آن در جهش تولید باشیم انشاالله .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار