معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد؛

لزوم حفظ سرمایه‌های فیزیکی و اجتماعی در آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با رئیس، معاونان و مدیران سازمان نوسازی کشور به اهمیت شان مدرسه سازی اشاره کرد و گفت که سرمایه‌های فیزیکی و اجتماعی در آموزش‌وپرورش باید به خوبی حفظ شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حفظ سرمایه‌های فیزیکی و اجتماعی در آموزش‌وپرورش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌ها به اهمیت سیمایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در آموزش و پرورش و به تبع در جامعه ایجاد می‌کند اشاره کرد و گفت: حفظ شانیت و ارزش مدرسه سازی موضوع مهمی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

وی نگاه سیستمی و کل نگر را موجب تسهیل امور و برنامه ریزی های منسجم دانست و خاطر نشان کرد: ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش با همراهی و همکاری می توانند دست‌یابی به اهداف مورد نظر مجموعه وزارت آموزش و پرورش را محقق سازند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نگاه ارزش مندی و ارزش آفرینی به انسان‌ها می تواند بازخورد و اثرات مثبت و ماندگاری را ایجاد کند و ما را در حفظ و گسترش سرمایه های اجتماعی و فیزیکی یاری دهد.

مهاجرانی با تاکید بر حفظ سرمایه های فیزیکی و اجتماعی در آموزش و پرورش به موضوع جلب رضایت و تکریم خیرین و نام مدارس خیرساز اشاره و اظهار کرد: توسعه فرهنگ مشارکت را از دو منظر حوزه اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مورد بررسی قرار می دهیم.

وی گفت: برای نگهداری و گسترش سرمایه های فیزیکی در حوزه اقتصادی نیازمند توجه بیشتر به خیرین حقوقی هستیم و در حوزه مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز عوامل اجرایی مدرسه و دانش آموزان در حفظ و نگهداری اموال آموزشی نقش موثری دارند.

مهاجرانی در پایان تصریح کرد: طرح آجر به آجر به عنوان یک طرح مشارکتی فرهنگی و اجتماعی است و نه یک طرح عمرانی، که باید روح و ماهیت این موضوع روشن و تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار