آرایشگری که چند ترانه برای پرسپولیس خوانده است

تهران (پانا) - خواننده جوان ایران که علاقه زیادی هم به پرسپولیس دارد و چند آهنگ برای این تیم خوانده، از حالا برای قهرمانی در آسیا خودش را آماده می‌کند؛ او البته در سال‌های گذشته بیشتر به خاطر اینکه آرایشگر چهره‌های مشهور بوده، نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آرایشگری که چند ترانه برای پرسپولیس خوانده است

به‌گزارش شهروند،‌ کیوان انصاری را بسیاری از اهالی فوتبال می‌شناسند. مردی که در سال‌های گذشته بیشتر به عنوان آرایشگر تعداد زیادی از فوتبالیست‌های معروف و البته هنرمندان شناخته‌شده در محافل مختلف دیده شده و حالا مدتی است یک هنر دیگر را از خود به نمایش گذاشته است. او مدتی است وارد عرصه خوانندگی شده و جایی که کارش بیشتر از همه دیده شده، درباره خواندن چند ترانه برای تیم پرسپولیس تهران است. انصاری تقریبا بعد از هر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر یک ترانه را اجرا کرده و حالا از این نظر نیز مطرح شده است.

انصاری درباره ورودش به موسیقی و خواندن چند ترانه برای پرسپولیس این‌طور توضیح می‌دهد: «من کار موسیقی انجام می‌دادم، اما نه به صورت جدی و حرفه‌ای. واقعیت این است که در جشن تولد چند سال قبل کمال کامیابی‌نیا او، فرشاد احمدزاده و حامد محضرنیا از من خواستند تا به واسطه ارتباطاتم برای پرسپولیس ترانه بخوانم. از همان‌جا جرقه این کار در ذهنم خورد و شروع کردم. با هر قهرمانی برای پرسپولیس ترانه خواندم و این کار ادامه پیدا کرد.»

او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «من خودم پرسپولیسی هستم و حتی فوتبالیست هم بودم. تا پایه‌های پرسپولیس هم فوتبال بازی می‌کردم و بالا آمدم، اما دیگر شرایط برای ادامه مهیا نشد.»

انصاری که روابط زیادی با فوتبالیست‌ها و بازیگران مطرح دارد، تأکید می‌کند: «ارتباطاتم با فوتبالیست‌ها و هنرمندان خوب است، حتی رفت‌وآمدهای خانوادگی داریم و خوشحالم که دوستان خوبی در این عرصه دارم.»

از این خواننده پرسپولیسی پرسیدیم که آیا باشگاه پرسپولیس حمایتی از کارهایش انجام داده؟ او پاسخ داد: «در زمان مدیریت آقای طاهری کمک‌هایی به من شد که از ایشان ممنونم. اما فقط در همان دوره از سوی پرسپولیس به من و موزیکم کمک شد.»

انصاری آرزو دارد که ترانه بعدی‌اش را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا اجرا کند: «قطعا باز هم برای پرسپولیس می‌خوانم، اما دیگر قهرمانی در لیگ برتر برای ما عادی‌شده و ان‌شاءالله ترانه بعدی را برای قهرمانی تیمم در آسیا خواهم خواند.»

او که از آرایشگران مطرح ایرانی است در این‌باره هم می‌گوید: «به هر حال کار هنر در ایران پول زیادی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که به من عنایت داشته و یک هنر دیگر به من داده تا بتوانم از طریق آن کسب در آمد کنم. بسیاری از آدم‌های معروف به این طریق نزد من می‌آیند و خوشحالم که سربلند هستم.»

انصاری صحبت‌هایش را با یک خاطره تلخ به پایان می‌برد: «یک موضوعی واقعا همیشه برایم عجیب بود. من ارتباطات زیادی با فوتبالیست‌ها داشتم. یک بار محمد نادری که به واسطه انتقالش به استقلال الان خیلی نامش سر زبان‌ها افتاده، از من خواست تا در مراسم برترین‌های فوتبال کنارش باشم. با حضور در مراسم دیدم تلفنم پشت سر هم زنگ می‌خورد. بعد رسانه‌ها نوشتند که چرا کیوان انصاری باید در مراسم برترین‌ها باشد؟ برایم عجیب بود که آن همه انسان‌های غیرمرتبط دیگر در مراسم بودند، اما به حضور من ایراد گرفتند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار