با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

ششمین جلسه کمیته آموزش و تولید محتوای مجازی برگزار شد

زنجان (پانا) - ششمین جلسه کمیته آموزش و تولید محتوای مجازی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضا کمیته برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه کمیته آموزش و تولید محتوای مجازی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ششمین جلسه آموزش و تولید محتوای مجازی با اشاره به سپری شدن بیش از یک و نیم ماه از آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به سپری شدن این مدت، ارائه گزارش فرآیندهای اجرایی و نحوه اجرا و نیز ارزیابی فعالیت های آموزشی در حوزه تولید محتوا ضروری است.

وی افزود: باید با بررسی میزان دسترسی و عدم دسترسی دانش آموزان به انواع منابع آموزشی، مسائل و مشکلات مرتبط با این آموزشها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و در پی رفع کاستی ها برآییم.

رفیعی بر ضرورت تهیه گزارش کمی از روستاهای فاقد اینترنت و ارائه گزارشات آماری برای تک تک روستاها و نحوه بهره مندی آنها از انواع روشهای آموزشی تاکید کرد و افزود: کمی کردن مفاهیم کیفی در گزارشات عملکردی از آموزش ضروری است و گزارشات مدیریتی ما باید به صورت عددی و کمی باشد تا قابل قبول و قابل استفاده برای عموم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهیه گزارشات روزانه یا هفتگی از فعالیت های مناطق و نواحی در حوزه آموزش را موثر در برنامه ریزی ها خواند و تصریح کرد: جهت نظارت و ارزیابی مستمر و موثر از فعالیت های آموزشی مناطق و نواحی استان، باید گزارشات روزانه یا دو روز یکبار از فعالیت های مناطق اعم از راهبران و ... تهیه و منعکس شود تا فعالیت های صورت گرفته با آمار دقیق در دسترس باشد.

وی با اشاره به ضرورت ارائه مباحث علمی در محافل تخصصی آموزش و پرورش گفت: جای بحث های علمی در جلسات و محافل علمی آموزش و پرورش خالی است و بایستی با تشکیل جلسات ویژه از مباحث علمی روز در این جلسات استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار