کلاهبرداری 350 میلیاردی از زرگران ساری 

ساری (پانا) - فردی که در پوشش خرید و فروش طلاجات از صنف زرگران در شهرستان ساری 350 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود با تلاش کارآگاهان پلیس مازندران دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری 350 میلیاردی از زرگران ساری 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری سریالی خرید و فروش طلاجات از صنف زرگران در شهرستان ساری به ارزش 350 میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مال باختگان دریافتند، متهم پس از جلب اعتماد آنها در چندین مرحله با ارائه چک بلا محل و خرید مقدار زیادی طلا اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که پس از کلاهبرداری میلیاردی به استان های غربی کشور متواری شده بود با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از چند هفته شناسایی شد.

وی افزود: متهم با هماهنگی قضائی حین تردد در محور" نکا- ساری" با خودرو پژو 206 صندوق دار در عملیاتی ضربتی متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار