بسته های تحولی سازمان دانش آموزی ، نقطه عطف فعالیت های پرورشی و فرهنگی است

بوشهر(پانا)_ نشست مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان بوشهر با حضور علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی و محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بسته های تحولی سازمان دانش آموزی ، نقطه عطف فعالیت های پرورشی و فرهنگی است

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تبریک ایام ماه ربیع و هفته وحدت بیان کرد : یکی از برنامه ها در نظام آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است تا با همت والا و عزم جهادی عملیاتی و به طور مطلوب اجرایی شود .

او گفت : در سند تحول بنیادین هر دانش آموز یک نقش اجتماعی دارد .

کرمی افزود : سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که انتظار است بر اساس ماموریت های این سازمان ، وظایف که مربوط خود را بنحو احسن انجام دهد .

کرمی اظهار کرد : سازمان دانش آموزی وظیفه تربیت اجتماعی و آماده کردن دانش آموزان برای زندگی اجتماعی و جمعی برای ورود به اجتماع بعنوان یک فرد مسئولیت پذیر و شهروند خوب را بر عهده دارد که دانش آموزی مسئولیت پذیر و مشارکت جویی در فعالیت ها متنوعی پیش بینی شده به یک شهروند کوشا مبدل شوند .

کرمی تصریح نمود : شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی زمینه را برای آینده بهتر آنها فراهم می کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : طرح تربیتی با رویکرد اجتماعی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی با هدف بها دادن به استعداد و توانمندی دانش آموزان است .

کرمی خاطر نشان کرد : گسترش شبکه دانش آموزان خبرنگار پانا از برنامه های اساسی سازمان دانش آموزی است . به همفکری ، همکاری و تشریک مساعی نیاز دارد .


علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و نائب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در جمع روئسای سازمان های دانش آموزی سراسر استان بوشهر اظهار کرد : بسته های تحولی سازمان دانش آموزی ، حاصل کار فنی ، کارشناسی شده ، و بر مبنای ضرورت نیازهای جامعه ی دانش آموزی و با عنایت و نگاه بلند دکتر کاظمی ، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت و اهتمام دکتر بحری زاده ، ریاست سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ، طراحی ، تهیه و تدوین شده است و ما باور داریم که این بسته های تحولی، می تواند ، علاوه بر تکمیل خلا های موجود در فعالیتهای پرورشی ، نقطه عطفی در حوزه فعالیتهای فرهنگی ، پرورشی و اجتماعی دانش آموزان عزیز ، آینده سازان میهن اسلامی باشد .
علی موحدی گفت : ما در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل ، همه ظرفیت های لازم برای حرکت رو به جلو ، سازمان دانش آموزی را فراهم کرده ایم و در این راه نیاز به تلاش مضاعف و وقت گذاری بیشتری داریم
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تلاشهای مجموعه سازمان دانش آموزی استان و خبرگزاری پانا تجلیل و اظهار کرد : با همفکری ، همدلی و همکاری خانواده بزرگ معاونت پرورشی و فرهنگی ، و عنایت ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان ، فصل نوینی در فعالیتهای پرورشی آغاز خواهیم کرد.

محمود حسنی توابع رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان دانش آموزی به تمهیدات اتخاذ شده برای انجام فعالیت ها در ایام کرونا اشاره کرد و سپس از بسته تحولی ابلاغی وزارتخانه تحت عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی بیان و رئوس برنامه های مورد نظر برای عملیاتی نمودن بسته تحولی اشاره و خواستار همکاری تمامی حوزه ها برای این امر شدند.

ایشان با ذکر اینکه کار تربیتی دیر بازده ولی با تاثیر گذاری پایدار می باشد خواستار توجه بیشتری به مربیان پیشتاز برای ایجاد انگیزه برای ادامه همکاری شدند.

حسنی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران باید در راس برنامه های ما باشد. ایشان خواستار این شدند که در شرایط سخت کرونایی باید تمامی برنامه ها و فعالیت با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی صورت گیرد. سپس به تشریح بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی اقدام و در ادامه برنامه ها، فعالیت ها و انتظارات این سازمان در سال تحصیلی جاری را برای همکاران بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار