۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان پلدختر به کرونا مبتلا شدند

خرم‌آباد(پانا)- رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت:تاکنون ۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان پلدختر به کرونا مبتلا شدند

"علی صفدر سیاوشی" روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: بخشی از پرسنل مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون دوره قرنطینه را طی می کنند و در نقاهتگاه بسر می برند.

وی افزود: تعدادی از پرسنل بیمارستان پلدختر که پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شده بودند پس از بهبودی به چرخه کار بازگشتند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر همچنین گفت: ظرفیت بخش کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان تکمیل و هم اکنون تعدادی از بیماران کرونایی به ناچار در بخش اورژانس بستری هستند.

وی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) با کمبود دستگاه اکسیژن ساز مواجه است و این مشکل خدمات دهی به بیماران سخت تر کرده است .

سیاوشی یادآورشد: با توجه به این که پلدختر جز شهرهای فوق پرخطر کرونایی کشور قرارگرفته و هر روز شاهد افزایش آمار قابل توجه تعداد مبتلایان هستیم بنا براین براساس قانون و دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا و برای حفظ سلامت مردم محدودیت هایی در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی اعمال شده که همکاری و همراهی مردم را می طلبد.

وی با ابراز نگرانی از روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان پلدختر بیان کرد: کنترل کووید - ۱۹ نیازمند مشارکت و همراهی مردم به ویژه در خودداری از تجمع و مراسم های عروسی و عزا و اهتمام جدی اصناف و بازاریان است .

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر ، برگزاری تجمع به ویژه عروسی ها را علت اصلی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در پلدختر دانست و تصریح کرد: متاسفانه علی رغم هشدارهای جدی شبکه بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان و اعمال محدودیت ها، اما برخی افراد اقدام به برپایی مراسم های عروسی و عزا می کنند که این سلامت جامعه را در شرایط بحرانی به شدت تهدید می کند.

سیاوشی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود ، خانواده و جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها تا رسیدن به شرایط عادی با کادر درمان و ستاد مبارزه با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار