دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با فرمانده نیروی انتظامی

بوشهر(پانا)- به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: زبان نمی تواند از زحمات شبانه روزی جان برکفان نیروی انتظامی قدردانی کند و در این باره قاصر است.
سهراب باقری خاطرنشان کرد: اگر این زحمات و تلاش ها نبود با وجود ناامنی هایی که در سطح دنیا وجود دارد و مشکلاتی که امروز جامعه درگیر آن است آموزش و پرورش هم نمی توانست به وظیفه خود عمل کند.
وی افزود: در هر صحنه ای که باشد نیروی انتظامی پیشگام هست و امنیت امروز جامعه ما مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش قدردان زحمات شما و همه همکاران جان برکف شما در مجموعه نیروی انتظامی هستیم.
سهراب باقری دو نعمت امنیت و سلامت را مولفه های اصلی زندگی اجتماعی دانست و بیان کرد: امروزه هر جامعه ای نیاز به امنیت و سلامتی دارد و بدون این دو مقوله جامعه نمی تواند ادامه حیات دهد.
وی گفت: باتوجه به گستردگی حوزه فعالیت نیروی انتظامی همه مردم باید به برای ایجاد نظم و امنیت پایدار درکنار نیروی انتظامی باشند و آن عزیزان کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این دیدار گفت :نام و نماد نیروی انتظامی نشان امنیت است که این را مردم مشخص می کنند.
سرهنگ آراوند افزود: پیشوایان دینی گفته اند دو نعمت مجهول در جامعه وجود دارد که تا وقتی به خطر نیافته انسان قدر آن را نمی داند که یکی امنیت و دیگری سلامت است.
وی وجود این دو نعمت را باعث آرامش و آسایش هر جامعه دانست و گفت :فقدان امنیت و سلامت باعث برهم خوردن تعادل جامعه می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: امنیت مقوله انفرادی نیست بلکه مشارکتی است و توسط همه آحاد جامعه محقق می شود و نیروی انتظامی وظیفه حفاظت از آن را بر عهده دارد.
سرهنگ آراوند نیروی انتظامی را نهادی دانست که مردم بیشترین ارتباط با آن دارند و گفت: این امر وظیفه ای سنگین را بر دوش این نهاد گذاشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار