آغاز اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی

مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی عصر امروز با حضور علیرضا کاظمی رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، زهرا پناهی روا رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی، مشاوران و معاونان سازمان به صورت ویدئوکنفرانس با مدیران آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان‌ها برگزار شد.

در این مراسم محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت.

محمد عماد رئیس مجلس دانش‌آموزی در ابتدای این مراسم گفت: با توجه به اینکه در شرایط کرونا هستیم در حوزه آموزش مجازی، آموزش در منزل و مدرسه هوشمند اقداماتی از سوی وزارت آموزش و پرورش درحال انجام است.

وی طرح راه‌اندازی شبکه شاد را ایده خوبی دانست و درخواست کرد تا مسئولان برای رفع مشکلات آن تلاش کنند.

عماد اشاره کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم ما نیز از اسفند که تصمیم بر برگزاری این مراسم شد به کرونا برخورد کردیم، مجلس را به صورت مجازی برای اولین بار در استان‌ها برگزار کردیم.

رئیس مجلس دانش‌آموزی افزود: دوره نهم مجلس دوره طلایی مجلس است چراکه اتفاقات ارزشمندی در این دوره رقم خورده است نمایندگان مجلس در این دوره مطالباتی داشتند که در مسیر آموزش و پرورش تاثیر جدی داشته است.

وی عنوان کرد که امروز در این مراسم سند نهمین دوره مجلس که برایندی از تمام فعالیت‌های مجلس است، مطرح خواهد شد.

در ادامه این مراسم اعضای هیات رئیسه نهمین دوره به بیان توضیحاتی درباره فعالیت‌های خود پرداختند و نطق‌هایی را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار