پایان سرقت در منطقه توریستی فرج آباد چالوس

ساری (پانا) - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان منزل با 35 فقره سرقت در منطقه توریستی "فرج آباد" شهرستان چالوس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان سرقت در منطقه توریستی فرج آباد چالوس

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه توریستی فرج آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برابر تحقیقات و اقدامات کارشناسی مشخص شد با توجه به اینکه این منطقه در فصل پاییز خالی از سکنه است، سارقان با تخریب در و پنجره اقدام به سرقت لوازم و اموال منازل افراد می کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چالوس پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به کشف مقادیری اموال مسروقه و شناسایی سارقان شدند.

تقدیسی با اشاره به این که در این عملیات پلیسی 6 متهم به سرقت از سارقان سابقه دار شناسایی شدند، افزود: با هماهنگی قضائی، متهمان دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

تقدیسی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به 35 فقره سرقت از منازل افراد در منطقه فرج آباد اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف اموال مسروقه شامل چندین تخته فرش ماشینی، پتو، بخاری گازی، تلویزیون، جار و برقی، گوشی تلفن، چراغ اضطراری خبر داد و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و باقرار صادره روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار