دستگیری 2 برادر موتور دزد

تهران (پانا) - رئیس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری 2 برادر سارق و کشف 15 فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد و گفت سارقان با تغییر اصالت موتورسیکلت های سرقتی، آنها را به قیمت واقعی به شهروندان می فروختند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 2 برادر موتور دزد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ چنگیز ایدون اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده محله ابوسعید تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی گفت: با بررسی اظهارات مال باختگان و بررسی صحنه سرقت ها مشخص شد که سرقت های سریالی بوده و موتورسیکلت ها توسط دو سارق با همکاری یکدیگر سرقت شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی سرنخی از یکی از سارقان به دست آمد، افزود: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی هویت متهم شناسایی و مشخص شد وی سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

رئیس کلانتری ابوسعید ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم 32 ساله پس از رهایی از زندان با همکاری برادرش28 ساله باند دونفره سرقت موتورسیکلت را تشکیل و به سرقت موتورسیکلت ها در سطح محله ابوسعید پرداخته اند.

وی توضیح داد: ماموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و مشخص شد که متهمان پس از سرقت موتورسیکلت ها با سنگ زنی اصالت موتورسیکلت های سرقتی را تغییر و به عنوان موتورسیکلت اصیل با قیمت واقعی به شهروندان می فروشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار