هفتاد و ششمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی کودکان استثنایی منتشر شد
تهران (پانا) - هفتاد و ششمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی کودکان استثنایی مربوط به تابستان ۱۳۹۹ چاپ و منتشر شد و مقالات این فصلنامه به صورت کامل بر روی سامانه این فصلنامه به آدرس http://joec.ir قرارگرفت.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کشور، بررسی اثر نوروفیدبک بر همدلی شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان بیشفعال(ADHD)، تاثیر روش مداخلهای تحریک دهلیزی در بهبود مهارتهای حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر با اختلال هماهنگی رشدی، انطباق و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس "اندازه گیری پردازش حسی - پیش دبستانی" در کودکان، اثربخشی آموزش حل مسئله خلاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر تیزهوش، اثربخشی بازی های ریتمیک و گروهی بر مهارت های حرکتی درشت و تعامل اجتماعی کودکان اتیسم، نیازسنجی آموزشی و حمایت اجتماعی مادران دارای کودکان با نشانگان داون برای طراحی برنامهای جامع برای آموزش مادران، طراحی برنامه آموزش انعطافپذیری شناختی و بررسی تأثیر آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان کمتوان ذهنی، تاثیر آموزش روش تعامل همه جانبه بر کاهش رفتارهای چالش برانگیز و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم، اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعه فراتحلیلی، اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مثبت نگر بر کارکردهای اجرایی و مهارتهای اجتماعی دانشجویان با نقص توجه /بیش فعالی، برخی از عناوین مقالات این شماره هستند.
اندیشمندان، پژوهشگران و علاقهمندان به حوزه مطالعات کودکان استثنایی می توانند به طور رایگان فایل تمام متن این مقالات را از طریق این سامانه دریافت کنند.
ارسال دیدگاه