برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس "شهر جدید من" در شهر جدید گلبهار

چناران (پانا)- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس "شهر جدید من" در شهر جدید گلبهار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس "شهر جدید من" در شهر جدید گلبهار

به گزارش روابط عمومی و دفتر توسعه اجتماعی فرهنگی شرکت عمران شهر جدید گلبهار؛ هومن گریوانی از برگزاری جشنواره فیلم و عکس "شهر جدید من" خبر داد و گفت: این جشنواره توسط شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، با رویکرد توجه به مسائل و موضوعات اجتماعی شهر از دید شهروندان و هنرمندان در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در همین راستا و به همت شرکت عمران شهر جدید گلبهار، گشت عکاسی شهری ویژه این جشنواره با حضور عکاسانی از شهرهای مشهد، گلبهار و چناران و حضور در محله‌های و اماکن مختلف منجمله فرودگاه، مجموعه تفریحی توریستی سنجاقک، پارک های موضوعی، مساکن مهر و... برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به فرصت محدود و پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس "شهر جدید من" در گلبهار، اظهار کرد: تعداد 49 شرکت کننده با تعداد 445 عکس و 22 فیلم در این جشنواره شرکت کرده و آثار آنها جهت داوری و شرکت در بخش کشوری، از دبیرخانه منطقه ای گلبهار به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید گلبهار در ادامه به زمانبندی برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: انتخاب آثار برتر به تفکیک هر شهر و اختتامیه جشنواره منطقه ای فیلم و عکس در کلیه شهرهای جدید سراسر کشور در آبان ماه برگزار خواهد شد. همچنین انتخاب آثار برتر کشوری و برگزاری اختتامیه کشوری نیز در آذرماه صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار