برگزاری جلسه کارگروه تخصصی کوچ در آموزش و پرورش منطقه 2

تهران (پانا) - کارگروه تخصصی کوچ با حضور حضرتی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۲ در دفتر این معاونت تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی کوچ در آموزش و پرورش منطقه 2

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، حضرتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۲، در جلسه کارگروه تخصصی کوچ گفت: هدف از اجرای طرح افزایش دانش و نگرش و کمک به دانش آموزان در مدیریت وزن خویش و داشتن سبک زندگی فعال و سالم است.

وی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش هرساله باتوجه به مسائل مختلف جامعه طرح های مختلفی در زمینه سلامت دانش آموزان اجرا می کند و امسال هم با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه و مدارس پروژه کنترل وزن و چاقی را اجرا کرده است.

حضرتی گفت: اندازه گیری قد و وزن دانش آموزان در دو مرحله پیش از آزمون و پس از آزمون تکمیل و سپس بی ام آی آنها توسط مدیران مدارس در سامانه دانش آموزی سناد ثبت می شود و بعد از پیش آزمون در صورت لزوم توصیه آموزشی و در صورت نیاز به مراکز بهداشتی ارجاع داده می شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 2 مدیر مدرسه را به عنوان مدیر این پروژه دانست و گفت: در مدارس مدیر به عنوان رئیس کارگروه و معاون پرورشی به عنوان دبیر است و مربیان ورزش و بهداشت نیز به عنوان مشاور بر اجرای طرح نظارت دارند.

حضرتی افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی همه اولیاء و دانش آموزان این طرح را در همه مدارس اجرا کرده و شاهد جامعه دانش آموزی فعال و پویا و پرتحرک و کاهش بیماری های مختلف قلبی و عروقی در جامعه باشیم.

در ادامه اعضای کارگروه تخصصی کوچ به بیان نظرات و ارائه برنامه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار