تهیه کننده روزگار جوانی و مزد ترس به چهل تیکه می‌آید

تهران (پانا)- اصغر توسلی تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون جمعه ۱۸ مهرماه مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده روزگار جوانی و مزد ترس به چهل تیکه می‌آید

به گزارش روابط عمومی چهل تیکه، اصغر توسلی تهیه کننده و کارگردان باسابقه تلویزیون که آثار خاطره انگیزی همچون مجموعه تلویزیونی مزد ترس و روزگار جوانی را در کارنامه خود دارد، جمعه این هفته ۱۸ مهرماه مهمان چهل تیکه خواهد شد.
در ادامه پخش چهل تیکه از شبکه نسیم، این برنامه با تغییر اندکی در پخش خود روز سه شنبه را به پخش گلچین برنامه های خود اختصاص خواهد داد. بر این اساس پخش چهل تیکه از امشب ۱۲ مهرماه با حضور فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون آغاز خواهد شد.

یکشنبه ۱۳ مهرماه سعید امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون به چهل تیکه خواهد آمد. دوشنبه ۱۴ مهرماه مهوش افشاری دوبلور برجسته که گوینده شخصیت های کارتونی بسیاری از جمله جیمبو و پسرشجاع بوده است، به چهل تیکه خواهد آمد. چهارشنبه ۱۶ مهرماه شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون مهمان چهل تیکه خواهد شد و در روز پنج شنبه ۱۷ مهرماه حسین سحرخیز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به چهل تیکه خواهد آمد.
برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از شنبه تا روز جمعه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار