سند راهبردی آموزش‌ و پرورش سیستان‌ و بلوچستان رونمایی شد

زاهدان (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، از سند راهبردی آموزش‌ و پرورش استان رونمایی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سند راهبردی آموزش‌ و پرورش سیستان‌ و بلوچستان رونمایی شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در این نشست، اظهار کرد: تدوین سند تحول بنیادین کاری مهم، کارشناسی شده و شایسته است و به عنوان یک نقشه راه ضروری است تا فعالیت‌های آموزش‌وپرورش در این چارچوب قرار گیرد.
امام جمعه زاهدان افزود: تهیه و تدوین این سند، گام اول بود و گام بعدی و مهم‌تر اجرای با کیفیت و موثر آن است.
حجت الاسلام والمسلمین محامی محدودیت امکانات و منابع انسانی را از مهمترین مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش در استان دانست.
وی تلاش برای ارتقای ایمان و انگیزه نیروها و دانش آموزان را از جمله موارد مهم تحقق این سند برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر با برنامه‌ریزی مناسب در این راستا، کار به خوبی صورت گیرد می‌تواند مانعی درونی برای جلوگیری از خطا و اشتباه باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: آموزش مهارت انجام کار، تبادل تجربیات و ارائه راهکار اجرای امور از دیگر موارد مهم و موثر در جهت رشد و بهره‌وری مناسب است.
امام جمعه زاهدان خواستار نظارت جدی آموزش‌وپرورش در حوزه اجرای سند تحول بنیادین در سطح مدارس استان شد و اظهار کرد: نظارت و ارزیابی باید به گونه‌ای مدیریت شود تا عاملی برای رشد و بالندگی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: انجام هر کدام از این امور، سخت و زمان‌بر خواهد بود، اما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در این مسیر حرکت کنیم و به دنبال ایجاد یک فرهنگ مناسب باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار