طرح الحاق یک تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حقالتدریسی رد شد
طرح «نظام رتبه بندی معلمان» به کمیته آموزش و پرورش ارجاع داده شد
تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ازردشدن طرح «الحاق یک تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حقالتدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش» به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در نشست امروز خبر داد.
به گزارش خانه ملت، احمد حسین فلاحی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۶ مهرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: دستور کار نخست امروز کمیسیون آموزش بررسی طرح «مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاههای غیرانتفاعی» در راستای ساماندهی دانشگاههای دولتی بود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مسئولان، دانشگاهداری میکنند، افزود: این دانشگاهها متأسفانه با ضوابط و آییننامههای نادرستی اداره میشوند و نهایتا در نشست امروز پس از بحث و بررسی در خصوص این طرح با نظر اعضا طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.
وی ادامه داد: بررسی طرح «نظام رتبه بندی معلمان» دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت در نشست امروز معتقد به اجرای رتبه بندی در حال حاضر بود ولی اعضای کمیسیون نسبت به اجرای این طرح انتقاداتی داشتند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.
رد طرح الحاق یک تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حقالتدریسی
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: در نهایت بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حقالتدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش» در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت که این طرح نیز به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانالهایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بود که این طرح به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس رد شد.
ارسال دیدگاه