بررسی راهکارهای اجرایی شیوه نامه طرح خرید خدمات آموزشی
تهران(پانا)-جلسه ویدئو کنفرانس طرح خرید خدمات آموزشی با حضور رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی ، رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی ، رئیس امور اداری و معاون حسابداری اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
اکبر قنبری رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: در راستای ساماندهی نیروی انسانی و جبران کمبود نیروی آموزشی، جلسه ویدیو کنفرانس با محوریت طرح خرید خدمات آموزشی با مسئولان غیردولتی، حقوقی و پشتیبانی و همچنین موسسان مشمول طرح خرید خدمات برگزار شد که در این جلسه راهکارهای اجرایی شیوه نامه وزارت متبوع در خصوص طرح خرید خدمات آموزشی تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.
قنبری ادامه داد: با اجرای این شیوه نامه، کد تمامی مدارس خرید خدمات به کد دولتی تغییر کرده و تابلو سردرب و مهر مدارس اصلاح میشود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه پرداخت حقوق نیروهای آزاد توسط شرکت ها موسسات حقوقی صورت گرفته و مدیران این مدارس از بین کارکنان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش انتخاب و منصوب میشوند، تصریح کرد: ارتقاء سطح کیفی و بالا بردن توانمندی کارکنان و برگزاری دورههای آموزشی ضمن خدمت کادر اداری و آموزشی مدارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
ارسال دیدگاه